• Home
  • De Praktijk
    • Werkwijze
    • Therapieën
    • Tarieven
    • Links
    • Privacy
  • Aertique +

  • Over mij
  • Contact

Aertique +

+ Tarieven

Logopedie Kostprijs

Voor de meeste aspecten van een logopedisch traject voorzien de mutualiteiten een terugbetaling van 75% van het honorarium. Personen met verhoogde tegemoetkoming krijgen een hoger bedrag terugbetaald. Een overzicht van de tarieven vindt u in bijgevoegd overzicht.

Indien de periode van de terugbetaling van logopedische prestaties onder de verplichte verzekering afgelopen is, het aantal terugbetaalde sessies opgebruikt zijn of de stoornis valt niet onder de categorieën die onder de verplichte verzekering vallen kan beroep gedaan worden op terugbetaling via de aanvullende verzekering. De voorwaarden waaraan moet voldaan worden om deze terugbetaling te ontvangen, variëren per mutualiteit. Samen met u worden deze administratieve formaliteiten tijdig in orde gebracht.

In de praktijk kan gewerkt worden volgens de derdebetalersregeling. Concreet houdt dit in dat de cliënt enkel het remgeld betaalt en de mutualiteit de terugbetaling rechtstreeks aan ons vergoedt.

Opgepast: bij een tegemoetkoming via de aanvullende verzekering kan niet via de derdebetalersregeling gewerkt worden! In dit geval krijgt u aan het einde van elke maand een factuur samen met het getuigschrift waarmee u de terugbetaling ontvangt van uw ziekenfonds.

+ Prijzen

Een overzicht

Prestatie Honorarium Je bent gewoon verzekerd Je hebt verhoogde tegemoetkoming
Terugbetaling Remgeld Terugbetaling Remgeld
Bilanzitting (per 30 min) 34,28 26,78 7,50 31,28 3,00
Evolutiebilan 48,86 37,86 11,00 44,36 4,50
Individuele zitting (30 min) Op school 28,28 22,28 6,00 26,28 2,00
Buiten de school 29,28 23,78 5,50 27,48 2,00
Individuele zitting (60 min) 58,81 47,81 11,00 54,31 4,50
graphic-element-bruin
  • Home
  • Cookiebeleid (EU)
  • Privacybeleid
  • Contact
wave-graphic-file

Webdesign by Bram Vanthournout

Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}